Marii designeri s-au adunat saptamana asta la Milano pentru a decreta ultimele tendinte in moda masculina si pentru a-i face pe domni sa se simta importanti intr-un sector dominat mai mult de femei.
Fiecare creator si-a pus amprenta artistica asupra hainelor pe care le-a croit, astfel ca barbatul care le poarta este unul sensibil, dar in acelasi timp viril si pasionat de viata si frumos, anunta Reuters.
Designerii au adus o pata de exotism, inspirandu-se in mod special din peisajele din Africa si Brazilia, si au injectat culori indraznete in hainele barbatesti. Nu s-au sfiit sa agate posete pe umerii barbatesti si au intregit tabloul cu nelipsitii pantofi sport.
Astfel "echipat", barbatul anului 2009 - 2010 este unul gata oricand sa porneasca la drum pentru a o vedea pe aleasa lui sau pur si simplu in concediu cu prietenii sau intr-o calatorie de afaceri.
Gucci ne prezinta un "Adonis" invesmantat in alb si cu un bronz perfect, care asorteaza o cravata colorata la un tricou cu imprimeuri.
Barbatul, in viziunea Fridei Giannini, este unul optimisit si indragostit de soare. Pe langa hainele albe, Gucci propune si jachete de piele, hanorace care sunt combinate cu pantaloni scurti in culori tari, uni.
In timpul petrecerilor de seara domnii pot cuteza sa incerce o vestimentatie indigo sau rosu caramiziu.
"Barbatul Gucci reprezinta dorinta de a evada, este luminos si pasionat de libertate. Are o atitudine sport, chic si poate suporta o vacanta lunga pe plajele din Brazilia", a declarat creatorul de la Gucci, Frida Giannini.
Versace s-a inspirat din Legiunea Franceza si din cultura nord africana, propunand tunici fara nasturi, pantaloni de culoare deschisa si sandale de piele.
Donatella a folosit materiale in culoarea nisipului, kaki