Francezii de la Groupama, care vor finaliza in curand cea mai mare fuziune de pe piata locala a asigurarilor, cea dintre BT Asigurari, Asiban si OTP Garancia, vor angaja in scurt timp o agentie de publicitate care se va ocupa de promovarea brandului noii companii, Groupama Asigurari, bugetul alocat fiind de cateva milioane de euro.
"Acum suntem in proces de organizare a unui pitch (selectie pe baza ofertelor-n.r.) pentru a alege agentia de publicitate. Suntem constienti ca numele Groupama le este inca putin cunoscut romanilor. Bugetul de promovare va fi de cateva milioane de euro", spune Denis Rousset, seful operatiunilor grupului francez pe piata locala.
Francezii au primit deja aprobarea Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) pentru fuziunea BT Asigurari cu Asiban, iar noua companie, Groupama Asigurari, urmeaza sa fie inregistrata la Registrul Comertului la inceputul lunii august, urmand sa fie lansata oficial pe piata la sfarsitul lui septembrie. Costul fuziunii este estimat la 20 mil. euro.
"Este cea mai grea misiune din cariera mea de pana acum, pentru ca este dificil sa indeplinesti foarte multe obiective in acelasi timp. Sa faci un lucru bine este realizabil, dar sa faci zeci sau sute este mai greu. Din fericire, am o echipa foarte buna", afirma Rousset.
Din echipa care coordoneaza fuziunea si care va conduce Groupama Asigurari fac parte francezi din cadrul Groupama, dar si manageri romani din Asiban, BT Asigurari si OTP Garancia.
Groupama Asigurari va vinde atat asigurari generale, cat si asigurari de viata, dar va gestiona si un fond de pensii facultative (pilonul III), pe care il va prelua de la OTP Garancia (fondul OTP Strateg). Acesta este unul dintre cele mai mici fonduri din piata, cu doar 324 de participanti.
"Ne dorim sa dezvoltam un fond de pensii facultative in cadrul Groupama, am obtinut deja de la CSA apro