Să fii şofer în Capitală nu-i deloc uşor. Fără să mai punem la socoteală cozile infernale şi traficul bară la bară, ca să conduci prin Bucureşti îţi trebuie o atenţie mai ceva ca la vânătoare. Şi aceasta pentru că nu ştii de după ce tufe sau stâlpi puşi aiurea de autorităţi e ascuns un semafor pe care, orice ai face, n-ai cum să-l observi. Dacă pe unele străzi din Capitală stopurile sunt aşezate exagerat de des, pe alte artere abia dacă exist Să fii şofer în Capitală nu-i deloc uşor. Fără să mai punem la socoteală cozile infernale şi traficul bară la bară, ca să conduci prin Bucureşti îţi trebuie o atenţie mai ceva ca la vânătoare. Şi aceasta pentru că nu ştii de după ce tufe sau stâlpi puşi aiurea de autorităţi e ascuns un semafor pe care, orice ai face, n-ai cum să-l observi. Dacă pe unele străzi din Capitală stopurile sunt aşezate exagerat de des, pe alte artere abia dacă exist
Să fii şofer în Capitală nu-i deloc uşor. Fără să mai punem la socoteală cozile infernale şi traficul bară la bară, ca să conduci prin Bucureşti îţi trebuie o atenţie mai ceva ca la vânătoare. Şi aceasta pentru că nu ştii de după ce tufe sau stâlpi puşi aiurea de autorităţi e ascuns un semafor pe care, orice ai face, n-ai cum să-l observi. Dacă pe unele străzi din Capitală stopurile sunt aşezate exagerat de des, pe alte artere abia dacă există vreun semafor şi acela complet acoperit de verdeaţă sau de un stâlp.
Municipalitatea riscă amenzi usturătoare
Conform legii, Primăria trebuie să aibă grijă ca toate semnele de circulaţie să fie vizibile. Poliţia are dreptul să amendeze autoritatea locală cu cel puţin 1.200 de lei pentru fiecare indicator care nu se vede. Şi, cum în Capitală sunt circa 50.000 de indicatoare şi semafoare, din care cel puţin jumătate au probleme cu vizibilitatea, asta înseamnă că Primăria riscă oricând amenzi uriaşe pentru că nu respectă Codul Rutier. @N_P