Timisoreana, brand aflat in portofoliul companiei Ursus Breweries, alaturi de Primaria Capitalei au lansat o noua campanie – “Redescopera Bucurestiul, cum a fost odata” – ce presupune, pentru inceput, instalarea unor ceasuri de epoca in locatii istorice din Bucuresti.
Primele doua ceasuri de epoca au fost deja instalate in zona hotelului Casa Capsa si a Palatului Regal (sediul Muzeului National de Arta al Romaniei), urmand ca, pana la finalul acestui an, sa fie amplasate in total 10 astfel de ceasuri.
“Acesta este un prim pas al campaniei intitiate alaturi de Primari Capitalei. Vrem ca aceste obiective sa redevina, prin intermediul ceasurilor, locuri de intalnire pentru bucuresteni. Vom realiza si o emisiune TV in cadrul careia vor fi invitati reprezentanti ai ONG-urilor si autoritatilor pentru a propune solutii pentru reinvierea farmecului de alta data al Capitalei. De asemenea, oamenii pot accesa adresa de Internet bucuresti@beretimisoreana.ro pentru a lasa sugestii cu privire la ce poate fi imbunatatit in ceea ce priveste imaginea Bucurestiului”, declara Anca Echim, junior brand manager Timisoreana.
La acest proiect au participat 15 persoane din partea Timisoreana, campania beneficiind de sprijinul agentiei full service Mercury 360, careia i-a apartinut propunerea strategica, conceptul creativ si implementarea proiectului.
Proiectul Timisoareana va mai cuprinde si alte initiative, printre care se numara punerea in scena a unor schite rescrise apartinand lui Ion Luca Caragiale. Spectacolele vor avea loc incepand cu 16 iulie, in zilele de miercuri si joi, in locatia Curtea Berarilor, din centrul istoric al Capitalei.
Fabricata inca de la 1718, Timisoreana se afla in portofoliul Ursus Breweries, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria locala de bere.
Potrivit datelor furnizate de companie, cel mai mare avans al vo