Dezvoltatorii imobiliari au decis, ca măsură pe timp de criză, să organizeze periodic vânzări promoţionale la apartamente.La Barcelona a avut loc primul târg imobiliar low-cost, unde au participat 173 de agenţii imobiliare, companii de construcţii şi câteva bănci. În ultimii ani, companiile aeriene au fost cele care au promovat puternic conceptul de low-cost. Treptat, acesta a devenit, de la un artificiu de marketing, o necesitate a timpurilor marcate de criza economică.
Anul acesta, la Barcelona, s-a organizat primul târg imobiliar low-cost. Acest gen de manifestare nu a apărut întâmplător în Spania, având în vedere că această ţară şi-a bazat, în ultimii ani, creşterea economică tocmai pe sectorul construcţiilor. Astăzi, aproape un milion de locuinţe au rămas nevândute în întreaga Spanie.
Pe durata târgului, între 12 şi 14 iunie, au vizitat târgul imobiliar low-cost peste 60.000 de persoane. Vizitatorii au putut găsi oferte de apartamente chiar în centrul Barcelonei, cu 459.000 de euro, faţă de preţul iniţial de 695.000 de euro.
Unele dintre cele mai ieftine locuinţe din Barcelona au fost scoase la vânzare la 50.000 de euro. La vilele din Valea Aran, zonă de ski, s-au făcut reduceri de 120.000 de euro.
Un apartament de 90 de metri pătraţi, pe bulevardul Diagonal, în Barcelona, a fost scos pe piaţă la 459.000 de euro, cu 200.000 de euro mai puţin faţă de preţul iniţial. În Delta Ebrului, preţul vilelor s-a redus de la 300.000 la 216.000 de euro. Un apartament de 80 de metri pătraţi, cu vedere la mare, în Montbau, cartier din capitala Catalunyei, a ajuns la 211.500 de euro, de la 369.800 de euro.
Creditele rămân inaccesibile
Persoanele interesate au primit consultanţă gratuită
“Noi am venit din curiozitate. Preţurile sunt atractive, dar nu îndrăznim să ne luăm credit