Mallul care va îngloba Casa Radio a stârnit controverse între arhitecţi, dezvoltatori şi societatea civilă. Lucrările au fost începute încă din anul 2007 şi au ca termen de finalizare anul 2012, dar ar putea fi întârziate de criză şi de problemele de legalitate
Bucureştenii vor fi împresuraţi de mall-uri după ce, unul dintre cele mai controversate complexe comerciale îşi va deschide porţile, începând cu anul 2012. Dâmboviţa Center va îngloba „Casa radio”, din apropierea Operei Naţionale Române şi se va extinde cu trei zgârie-nori de 26, 30, respectiv 34 de etaje pe terenul din spatele clădirii existente.
Complexul va avea funcţiuni multiple şi va găzdui o clădire guvernamentală, două turnuri cu spaţii de birouri de peste 140 de metri şi un compelx rezidenţial. De asemenea, potrivit proiectului, mall-ul este prevăzut şi cu un hotel de cinci stele, incluzând totodată o mare diversitate de servicii de divertisment şi relaxare. Pe lângă galeriile comerciale cu branduri celebre, bucureştenii vor putea găsi aici un complex cinematografic, un centru de divertisment, săli de conferinţe, un complex de fitness, un supermarket, dar şi un casino , restaurante, baruri şi cafenele. Potrivit reprezentanţilor Plaza Centers Romania, în acest moment nu se cunosc încă brandurile care vor popula vitrinele mall-ului.
Atracţia principală a complexului va fi roata panoramică, de 90 de metri, o copie a celebrului London Eye, din care bucureştenii vor putea admira împrejurimile.
Banii, argumentul decisiv
„Dâmboviţa Center” este realizat pe baza unui parteneriat public-privat între statul român, care participă cu 15% din valoarea totală a investiţiei prin Compania Naţională de Investiţii, compania Plaza Centers (75%) şi firma turcă Cenk Demir (10%). Mall-ul va costa, potrivit reprezentanţilor Plaza Centers, aproximativ un miliard de dolari. În plus, după încheiere