Furnizorul de gaz nu a fost înduplecat de rugăminţile conducerii CET şi a tăiat astăzi alimentarea cu gaz către CET Braşov. Cei nemulţumiţi de această situaţie şi care au facturile achitate la zi pot depune reclamaţii la Protecţia Consumatorului. De astăzi, furnizorul de gaz a închis robinetul de alimentare al CET Braşov, astfel că 20.000 de apartamente racordate la sistemul centralizat de încălzire au rămas fără apă caldă. În schimb, printre braşovenii condamnaţi să se spele de astăzi cu apă rece se numără şi foarte mulţi care au facturile la zi. Decizia „GDF SUEZ Energy România” a fost motivată de faptul că CET are de achitat facturi de 60 de milioane de lei. „S-a luat decizia de a sista furnizarea gazelor naturale în data de 25.06.2009, ora 9.00, către opt puncte termice, cel mai important dintre acestea fiind CET Braşov. Aceste puncte de consum deservesc asociaţiile de locatari care au înregistrat datorii către furnizorul de agent termic de la începutul anului şi până în prezent”, se precizează într-un comunicat de presă postat pe site-ul companiei.
Sprijin pentru bun-platnici
Totuşi, braşovenii care se simt nedreptăţiţi că au rămas fără apă caldă, cu toate că şi-au achitat toate datoriile, pot apela la Protecţia Consumatorului. „ Braşovenii racordaţi la sistemul centralizat de încalzire, care şi-au achitat la zi factura şi rămân fără apă caldă, pot depune la noi reclamaţii. Şi eu sunt în aceeaşi situaţie, sunt cu factura la zi. Vedem ce putem face. Trebuie informaţi cetăţenii că reclamaţiile trebuie făcute nominal, nu de către asociaţiile de proprietari de care aparţin”, ne-a declarat Marius Dunca, director coordonator al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului.
CET nu cedează cu taxele
Chiar dacă situaţia este mai mult decât gravă, conducerea CET nu vrea să cedeze şi să le acorde s