Dacia vrea să prezinte modelul SUV la salonul auto de la Frankfurt, din luna septembrie, şi ar putea lansa, de asemenea, un MPV (vehicul de familie) sau sedan mai mare, păstrând politica de preţuri scăzute, potrivit reprezentanţilor companiei din grupul Renault.Preşedintele consiliului de administraţie al Automobile Dacia, Jacques Chauvet, a declarat cotidianului francez La Tribune că "există potenţial pentru un monovolum sau un sedan mai mare"."Pe noi ne interesează să dezvoltăm
Dacia vrea să prezinte modelul SUV la salonul auto de la Frankfurt, din luna septembrie, şi ar putea lansa, de asemenea, un MPV (vehicul de familie) sau sedan mai mare, păstrând politica de preţuri scăzute, potrivit reprezentanţilor companiei din grupul Renault.
Preşedintele consiliului de administraţie al Automobile Dacia, Jacques Chauvet, a declarat cotidianului francez La Tribune că "există potenţial pentru un monovolum sau un sedan mai mare".
"Pe noi ne interesează să dezvoltăm maşini care pot fi comercializate în mai multe state, pentru că avem nevoie de volume. Cum platforma Logan este foarte flexibilă, ne putem gândi la un MPV, la un sedan mai mare decât Logan şi la un crossover", a declarat în luna mai 2008, directorul de Design Industrial al Renault, Patrick le Quement, citat de Mediafax.
Dacia e chiar "ieftină"
Chauvet a adăugat că modelele Dacia sunt compuse din circa 1.400 de piese, faţă de 5.000 câte are un model similar în general, costurile salariale din România sunt de şapte-opt ori mai mici decât cele din Europa de Vest, iar cele de distribuţie la jumătate faţă de marca Renault.
Odată cu relansarea modelelor Sandero şi Logan, costurile ar putea fi reduse cu "mai multe sute de euro" pe autovehicul, a adăugat preşedintele Dacia.
Creşteri însemnate ale vânzărilor
În primele cinci luni