BUGET DE SPĂLAT CREIERE
Firma Loco e intermediara care lipsea din afacere x Ea nu spune cîţi bani a plătit televiziunilor pentru spoturile politice pentru Monica Ridzi x Vizionarea sutelor de ştiri difuzate de 1 şi de 2 mai şochează însă x Cum s-a ajuns la ele? x Cine a fost creierul care a gîndit operaţiunea?
Loco, veriga lipsă
Ioana Manea e deşteaptă şi roşie la faţă. A fost şefă de creaţie la nume mari, Grey şi Leo, "apoi am ars, ştii cum se întîmplă, şi am vrut să fac ceva pe cont propriu". Conduce Loco, firma de publicitate full-service şi veriga lipsă între televiziuni şi firmele care au luat banii de la MTS. Pînă acum, nimeni n-a ajuns în acest apartament de la parter de lîngă Piaţa Rosetti.
"Greţos şi slugarnic"
Pe 22 aprilie 2009, două firme cu acţionariat comun, Artisan şi Mark, primesc bugetul princiar de 630.000 de euro, fără licitaţie, prin trei contracte semnate de Monica Iacob-Ridzi.
Obiectivul? Declară ministrul: "Să organizăm cu ocazia Zilei Tineretului de 2 Mai cel mai mare eveniment organizat vreodată în România şi să scoatem 100.000 de oameni în stradă".
Efectul? Declară Christian Mititelu, fost jurnalist BBC şi membru în CNA: "Cel mai greţos şi slugarnic lucru pe care l-am văzut pe televiziuni în ultimii ani".
Cifrele: Sute de ştiri, reportaje video şi informaţii pe crawl, cu o repetiţie de una la 7 minute, sînt difuzate pe 5 posturi TV pe 1 şi 2 mai. Desfăşurare fără precedent ca intensitate, în istoria media din România, în favoarea cîtorva personaje.
Anca dă de pe Realitatea pe Antena 3.
PETRECE PE CINSTE ÎN TOATĂ ŢARA DE 2 MAI! x UNELE CEREALE CONŢIN MAI MULT ZAHĂR DECÎT CIOCOLATA
40% dintre ştirile video o conţin pe Monica Iacob-Ridzi şi aproape 20% pe Elena Băsescu
Mesajele de pe mailul lui Boc
"Ştiu de scandal, dar noi ne-am făcut doar treaba", spune Ioana