Sole Mizo Romania, filiala producatorului de lactate cu acelasi nume din Ungaria, intentioneaza sa aduca pe rafturile magazinelor din retailul modern 22 de produse din segmentul lactatelor proaspete pana la finalul acestui an, primele lansate fiind laptele UHT si iaurtul cu piure de fructe.
"Suntem prezenti in Auchan si Billa cu brandurile proprii, in Metro cu laptele UHT (n.red. - ultra high temperature - pasteurizat la temperaturi ridicate), iar in Kaufland cu marca privata a laptelui UHT, si incet vom intra in majoritatea celor mai mari lanturi de magazine din retailul modern. Catre comertul traditional vrem sa ajungem prin magazinele angro", a declarat Gerbrant de Boer, directorul executiv al Sole-Mizo Ungaria.
Gerbrant de Boer, 39 de ani, a preluat functia de director executiv al producatorului de lactate Sole-Mizo din Ungaria in prima parte a anului trecut, dupa ce s-a aflat timp de aproape opt ani la conducerea Friesland Foods Romania (in prezent FrieslandCampina Romania), liderul pietei locale a lactatelor.
In urmatoarele luni vor aparea pe rafturile magazinelor gamele Classico (pentru lactate albe-lapte, iaurt, smantana, branzeturi), Flšrt (iaurt cu piure de fructe si deserturi) si Gustoso (crema de unt) ale brandului Sole.
Managerul Sole Mizo declara inca de la inceputul acestui an ca va lansa pe plan local mai multe categorii de produse, scopul fiind de a acoperi prin distributie aproximativ 40-50% din piata romaneasca pana la finalul anului 2009.
"In acest moment nu acoperim foarte mult din piata romaneasca din punctul de vedere al distributiei. Cu toate acestea, obiectivul pentru anul acesta nu a fost schimbat", a adaugat executivul Sole Mizo Ungaria.
Sole Mizo Romania, companie care a fost infiintata in Timisoara in luna octombrie a anului trecut, detine in prezent doua depozite inchiriate in Timisoara si Bucuresti si