Jérôme DeWitt şi Antoine Preziuso s-au transformat în doar câţiva ani în branduri internaţionale, iar acum îşi vând operele cu milioane de dolari. Aflaţi din numărul opt al revistei „Forbes România“, ce apare la chioşcuri luni, 29 iunie, secretele unui italian şi ale unui francez care produc ceasuri elveţiene unicat. Doi dintre creatorii avangardişti ai ceasurilor elveţiene, Jérôme DeWitt şi Antoine Preziuso, s-au făcut cunoscuţi în întreaga lume prin materialele neconvenţionale folosite, inovaţiile tehnologice şi designul provocator.
Aflaţi din revista „Forbes România“ despre incursiunea lui Jérôme DeWitt, francez de origine, şi descendent din familia lui Napoleon I, în lumea orologeriei elveţiene.
Un italian şi un francez fac ceasuri elveţiene
Acum, în vârstă de 59 de ani şi pasionat în primul rând de maşini, DeWitt a intrat târziu în această industrie. A ajuns să fabrice ceasuri de lux din întâmplare, în 2002, iar începutul a fost unul furtunos: prima încercare a fost şi primul eşec. Pornise la drum împreună cu ceasornicarul Cédric Johner, însă parteneriatul s-a dovedit dezastruos.
Află din numărul opt al revistei „Forbes România“ cum a reuşit DeWitt să-şi salveze afacerea şi ce a adus el nou pentru orologeria elveţiană. Acum, el conduce, la Geneva, o manufactură cu aproape 50 de angajaţi, unde se produc anual 1.000 de ceasuri exclusiviste. Tot în „Forbes România“ citiţi şi despre ceasul-concept al lui DeWitt, WX-1, şi de ce este el atât de special.
Antoine Preziuso, fiu al unor imigranţi italieni, şi-a petrecut viaţa printre mecanisme, rotiţe, carcase şi cadrane de ceas. Acum, în vârstă de 52 de ani, ceasornicarul a absolvit ca şef de promoţie L’Ecole d’Horologerie din Geneva („Şcoala de Orologerie din Geneva“) şi imediat după terminarea studiilor a fost angajat de Patek Philippe. Perfecţion