"Spoturile despre cele 4 miliarde de dolari dezinformeaza simanipuleaza, spun mari neadevaruri"
Scandalizat de incalcarea legilor publicitatii, care prevad informarea corecta a publicului, Consiliul Roman pentru Publicitate (RAC), format din profesionisti onesti, a sesizat CNA in legatura cu minciuna celor patru miliarde de dolari de la Rosia Montana - informeaza agentia HotNews. Desi cu intarziere, CNA a decis, in cele din urma, sa opreasca de la difuzare campania initiata de firma "23 de Idei de Comunicare". Patronul acestei firme, d-l Bogdan Naumovici, care credea ca daduse lovitura cu cea de-a "24-a idee" a sa - ideea miliardelor, idee falsa, fixa si confuza - s-a vazut astfel infrant inca de la prima incercare de a pacali opinia publica romaneasca. Dansul recunoaste un adevar jenant chiar pentru campania domniei sale: "Multe fapte si cifre in privinta proiectului sunt inca necunoscute". Sa intelegem ca ati ajuns la secretele adanci ale companiei, domnule Naumovici? Poate urmatorul spot publicitar va avea o viata mai lunga, caci RMGC pare a-si fi gasit, in fine, un adevarat guru al comunicarii... Asadar, CNA iese din amortire si da, prin vicepresedintele Ioan Onisei, urmatoarele explicatii: "Spoturile TV trebuie sa informeze corect..., (dar cel despre Rosia Montana) dezinformeaza si manipuleaza, spune mari neadevaruri".
Nemirschi dixit
Ministrul Mediului, chiar cand era strans cu usa de ANI pentru declaratii false privind averea personala, a mai produs un comunicat despre Rosia Montana, in stilul caracteristic domniei sale: eliptic, temator in a-si asuma raspunderea, lipsit de claritate: "Decizia finala in privinta continuarii proiectului Rosia Montana apartine guvernului", a spus d-l ministru. Dar nu este domnia sa vioara intai la capitolul Mediu in guvern? Desi recunoaste ca nu stie mai nimic despre proiectul din Apuseni (de ac