Circa 30 de bloggeri din toate colțurile țării au participat la Blogtrip Workshop organizat de Bobby Voicu și trei sponsori, Green Pixel, Mercedes –Benz și Microsoft România.
Ieri dup-amiază aceștia s-au reunit pentru a-și împărtăși experiențele din lumea online, pentru a învăța unii de la alții despre blogging și pentru a dezbate temele propuse de organizatori.
„Oradea dă niște bloggeri deja cunoscuți și este atât de departe de București, încât am zis că merită să venim până aici”, a spus din start Bobby Voicu, organizatorul workshopului. Participanții s-au arătat interesați de blogurile de nișă, hosting, cum să facă bani din pasiunea asta, cum să relaționeze cu corporațiile, cum să vândă publicitate pe blog și cum să utilizeze plugin-uri.
Bloguri de nișă
Cristina Chipurici, cunoscută în blogosferă ca Pyuric, a prezentat blogul de nișă și pașii care trebuie făcuți până la succes. Aceasta scrie de doi ani monden.info, un blog pe teme muzicale. „Important este să alegi o nișă care îți place, să cunoști domeniul, să ai răbdare, să muncești mult și să vii cu ceva nou”, le-a spus ea bloggerilor dornici de succes. După o jumătate de an de muncă, blogul ei a fost ales ca partener media la multe evenimente muzicale, iar după un an și jumătate a început să și câștige din blogging. Vânzarea blogului ei a fost cea mai importantă din domeniu până acum în România, ridicându-se la 40.000 de euro. Soliștii și trupele importante ale momentului îi solicită acum ajutorul pentru lansarea pieselor și videoclipurilor.
Relația bloggeri – corporații
Tudor Galoș, Windows Business Group Lead pentru Microsoft România, le-a oferit bloggerilor câteva ponturi pentru a avea relații bune cu corporațiile și companiile, folosindu-se atât de poziția sa de angajat al unei firme puternice, cât și de calitatea de blogger. „Criza economic