Banca Comercială Română (BCR) îşi invită toţi clienţii să vină la oricare din unităţile băncii pentru actualizarea datelor personale, solicitate potrivit Regulamentul BNR numărul 9/2008 privind cunoaşterea clientelei. Conform normelor BNR, toate băncile trebuie să obţină de la clienţii lor, persoane fizice, detalii privind : a) datele de identificare;b) datele de contact şi adresa;c) naţionalitatea;d) ocupaţia şi, după caz, numele angajatorului ori natura activităţii
Banca Comercială Română (BCR) îşi invită toţi clienţii să vină la oricare din unităţile băncii pentru actualizarea datelor personale, solicitate potrivit Regulamentul BNR numărul 9/2008 privind cunoaşterea clientelei.
Conform normelor BNR, toate băncile trebuie să obţină de la clienţii lor, persoane fizice, detalii privind :
a) datele de identificare;
b) datele de contact şi adresa;
c) naţionalitatea;
d) ocupaţia şi, după caz, numele angajatorului ori natura activităţii proprii;
e) funcţia publică importantă deţinută, dacă este cazul;
f) numele beneficiarului real.
Şi persoanele juridice trebuie să vină la bancă pentru completarea următoarelor date:
a) denumirea;
b) forma juridică;
c) sediul social şi, dacă este cazul, sediul unde se situează centrul de conducere şi de gestiune a activităţii statutare;
d) numărul de telefon, fax, adresa de poşta electronică, dupa caz;
e) tipul şi natura activităţii desfăşurate;
f) identitatea persoanelor care, potrivit actelor constitutive şi/sau hotărârii organelor statutare, sunt investite cu competenţa de a conduce şi reprezintă entitatea, precum şi puterile acestora de angajare a entităţii;
g) numele beneficiarului real sau, în situaţia prevazută la art. 22 alin. (2) lit. b) pct. 2 din Legea nr. 656/2002, cu modificările şi completarile ulterioare, informaţii despre grupul de pers