De la inceputul saptamanii trecute si pana in prezent, 26 de reclamatii au sosit la sediul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Mures. Se pare ca muresenii nu au fost multumiti de faptul ca, desi platesc pentru locul de parcare, nu exista siguranta masinii in parcare, sau mobilele, produsele electrice si electrocasnice prezinta defectiuni insa, in urma reclamatiilor, inspectorii au reusit sa remedieze situatia.
Alte nemultumiri au fost cauzate de faptul ca unele alimente au fost depozitate in conditii necorespunzatoare, serviciile de alimentatie publica nu sunt conforme cu reglementarile in vigoare, lucrarile de finisare constructii nu sunt corespunzatoare. Serviciile de inghetata stradala in conditii improprii, painea servita necorespunzator, adica cu mana cu care se incaseaza banii se serveste si painea, bilete cu pret diferit pe ruta Targu Mures-Sighisoara sunt alte reclamatii care au ajuns pe masa de lucru a inspectorilor. “Toate reclamatiile au fost solutionate in favoarea clientilor sau sunt in curs de solutionare. Au fost acordate amenzi contraventionale in valoare de circa 3.000 lei. Zilnic ajung reclamatii, unele intemeiate, altele nu, dar numarul acestora se mentine constant”, a declarat Anica Carstea, purtator de cuvant la CJPC Mures.
De la inceputul saptamanii trecute si pana in prezent, 26 de reclamatii au sosit la sediul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Mures. Se pare ca muresenii nu au fost multumiti de faptul ca, desi platesc pentru locul de parcare, nu exista siguranta masinii in parcare, sau mobilele, produsele electrice si electrocasnice prezinta defectiuni insa, in urma reclamatiilor, inspectorii au reusit sa remedieze situatia.
Alte nemultumiri au fost cauzate de faptul ca unele alimente au fost depozitate in conditii necorespunzatoare, serviciile de alimentatie publica n