Într-un spaţiu media tot mai aglomerat de campanii umanitare, postul de radio Europa FM şi agenţia Brandstalk, membră The Group, şi-au unit eforturile pentru a transforma ceea ce părea a fi doar "un alt apel de suflet" într-un adevărat maraton social, cu rezultate record. Sub presiunea unui buget minim, limitat la radio şi la câteva apariţii în print, creativii de la Brandstalk au reuşit să diferenţieze cauza umanitară a unei fetiţe de 5 ani şi să atragă, în numai 14 zile, donaţii de peste 130.000 de euro, de la oameni din toată ţara.
"După ce am discutat cu partenerii noştri de la Europa FM despre această poveste de viaţă, întreaga echipă a simţit, pentru prima dată, că termenul «deadline» este o realitate mot-a-mot.... ştiam că Maria nu mai are medicamente şi că acest lucru îi pune viaţa în pericol", îşi aminteşte Roxana Memetea, Managing Partner Brandstalk.
În aceste condiţii, era nevoie de un mesaj care să dea greutate întregului demers. "Abordarea raţională, transpusă într-un ton of voice emoţional, s-a dovedit a fi mecanismul ideal pentru obiectivul nostru... am ales să fim cinici, dar relevanţi şi să privim realitatea în faţă: câteva calcule crude, dar adevărate, ne-au arătat că suma donată printr-un singur SMS îi poate aduce Mariei o jumătate de oră de viaţă. Şi i-am invitat pe ascultători să cumpere aceste «jumătăţi de oră»", explică Marian Enache, Creative Director Brandstalk. Într-un spaţiu media tot mai aglomerat de campanii umanitare, postul de radio Europa FM şi agenţia Brandstalk, membră The Group, şi-au unit eforturile pentru a transforma ceea ce părea a fi doar "un alt apel de suflet" într-un adevărat maraton social, cu rezultate record. Sub presiunea unui buget minim, limitat la radio şi la câteva apariţii în print, creativii de la Brandstalk au reuşit să diferenţieze cauza umanitară a unei fetiţe de 5 ani şi să atragă, în numai 14 zile, d