Prin ce atrage un gadget femeile? Design, culoare, anumite funcţii unice? Producătorii încearcă să se diferenţieze între ei punând laolaltă, în proporţii diferite, fiecare din aceste ingrediente. Unul dintre cei mai mari producători care a decis recent să o rupă cu trecutul ce îi conferise o imagine prea corporatist-orientată este HP. Americanii nu doar că au intrat pe nişa reprezentată de netbooks – laptopuri mici, uşoare şi ieftine, cu funcţii de bază – ci a
Prin ce atrage un gadget femeile? Design, culoare, anumite funcţii unice? Producătorii încearcă să se diferenţieze între ei punând laolaltă, în proporţii diferite, fiecare din aceste ingrediente.
Unul dintre cei mai mari producători care a decis recent să o rupă cu trecutul ce îi conferise o imagine prea corporatist-orientată este HP. Americanii nu doar că au intrat pe nişa reprezentată de netbooks – laptopuri mici, uşoare şi ieftine, cu funcţii de bază – ci au şi împins conceptul ceva mai departe. HP Mini 1000 Vivienne Tam Edition este conceput după o reţetă deja consacrată: netbookul HP Mini a primit un tratament special de design, purtând amprenta unei cunoscute creatoare de modă.
Dacă netbookurile sunt dedicate jurnaliştilor, bloggerilor, tinerilor care se deplasează constant şi vor să rămână permanent conectaţi la internet, atunci HP Mini Vivienne Tam se adresează exclusiv părţii feminine a categoriei menţionate. Lansat de curând şi prezent şi în magazinele proprii HP, netbookul a fost promovat, în mod unic pentru piaţa autohtonă, prin intermediul unui blog, Andressa.ro.
„Când am adus în România noul notebook, dedicat doamnelor preocupate de ultimele tendinţe în fashion, am dorit să comunicăm produsul şi în mediul online. Pe Andressa.ro o recomandă stilul liber şi direct în comunicarea cu publicul feminin“, explică Erich Chirea, personal system group marketing manager.
Cu sa