Începând cu luna iunie, Mather Communications este prezentă pe piaţa românească de publicitate şi oferă clienţilor din România servicii de comunicare integrată. Înfiinţată în cadrul grupului de companii Ogilvy, noua divizie de business este condusă de Alexandra Murray, Business Unit Director Mather Communications şi de Ciprian Tudor, Creative Director Mather Communications.
"Aşa cum succesul unei mărci este dat de legătura profundă cu publicul său, succesul unei agenţii de comunicare este dat de cunoaşterea şi înţelegerea cu adevărat a partenerilor săi. Mather Communications îşi propune să construiască un parteneriat real cu clienţii săi în care să primeze interesul pentru dezvoltarea şi succesul mărcii", a declarat Alexandra Murray.
Mai mult, în comunicatul de presă dat publicităţii de Ogilvy se arată că "noua divizie s-a format în timp, ca răspuns la necesitatea pieţei de a aborda comunicarea într-un mod diferit şi de a construi mărci puternice. S-a format astfel o echipă care timp de doi ani a lucrat împreună şi care deţine astăzi un număr important de clienţi, printre care Friesland (brandul Milli), Avon Romania, Eureko, Zentiva, Flanco şi Perla Covasnei".
În acest sens, Alexandra Murray a adăugat că "astăzi ne putem mândri cu un grup de clienţi stabili şi puternici, internaţionali şi locali, pentru care lucrăm cu cea mai mare pasiune, fiecare dintre ei fiind cel mai important client al nostru". Începând cu luna iunie, Mather Communications este prezentă pe piaţa românească de publicitate şi oferă clienţilor din România servicii de comunicare integrată. Înfiinţată în cadrul grupului de companii Ogilvy, noua divizie de business este condusă de Alexandra Murray, Business Unit Director Mather Communications şi de Ciprian Tudor, Creative Director Mather Communications.
"Aşa cum succesul unei mărci este dat de legătura profundă cu publicul său, su