În urma unui proces amplu care a însemnat evaluarea mai multor agenţii de publicitate, reprezentanţii Granini România au ales Publicis România pentru comunicarea ATL a cunoscutului brand de băuturi răcoritoare, se arată într-un comunicat de presă al agenţiei. Astfel, strategia şi noua poziţionare propuse de către Publicis România au trecut cu succes de filtrul "nemţesc" al reprezentanţilor Eckes Granini, atât pe plan local, cât şi internaţional.
"Noua strategie va situa Granini la polul opus abordărilor obişnuite până acum consumatorului, adică în zona simplităţii vieţii şi a ideilor, a minimalismului vizual ca alternativă la clişeele exotice atât de practicate până acum în comunicarea acestui tip de produse", a spus Răzvan Mihai -Senior Strategic Planner, Publicis România. Mai mult, în comunicat se arată că datorită deschiderii clientului, echipele de creaţie au avut oportunitatea de a gândi o comunicare curajoasă, care se va concretiza curând într-o nouă campanie de comunicare, care îşi propune să scoată consumatorul pentru câteva clipe din ritmul alert şi să-l îndemne să se bucure de plăcerile simple, reale, naturale ale vieţii de zi cu zi.
Totodată, Răzvan Căpănescu, Creative Director la Publicis România, a declarat că "după ce ne-am bucurat o perioadă lungă de calitatea produselor Granini, avem ocazia acum să lucrăm pentru brandul Granini. Ne face o plăcere cel puţin la fel de mare. Credem că, din punct de vedere al comunicării, piaţa băuturilor răcoritoare are încă multe de spus şi sperăm să fim noi aceia care o vor face cel mai bine". "Granini are deja 3 ani de prezenţă pe piaţa autohtonă, timp în care a crescut foarte mult, atât în termeni de vânzări, cât şi ca notorietate în rândul consumatorilor români", a menţionat Shachar Shaine, preşedinte URBB, adăugând că "parteneriatul cu Publicis România marchează o nouă etapă în dezvoltarea acestei mărci î