Saatchi & Saatchi: Agenţii de media fac super-promisiuni de preţuri şi mişcări de conturi mari fără pitch-uri
Publicis: Niciun alt eveniment nu va genera schimbări atât de dramatice precum criza
Mercury360: Sfârşitul lui 2009 nu va însemna şi sfârşitul perioadei greleCriza financiară, scăderea bugetelor de media, o perioadă dificilă care se va prelungi, agenţii de media care fac super-promisiuni în ceea ce priveşte preţurile şi mişcări de conturi mari fără pitch-uri, acestea sunt evenimentele care vor marca piaţa de publicitate din România anul acesta, potrivit jucătorilor din advertising.Schimbări dramatice"Niciun alt eveniment nu a generat şi nu va genera schimbări atât de dramatice precum cele prin care trecem - criza şi implicaţiile acesteia", a declarat pentru Curierul Naţional Alex Bădilă, Managing Director la Publicis România.
Aceeaşi părere este susţinută şi de Monica Tănăsoiu, Client Service Director, Mercury360, care ne-a spus că piaţa locală de advertising va fi influenţată de prelungirea crizei. "Sfârşitul lui 2009 nu va însemna şi sfârşitul perioadei grele. Vom trage linie în dreptul lui 31 decembrie gândindu-ne că încă nu s-a terminat. Restul e tăcere", a declarat aceasta.Iar anul nu s-a încheiat…De asemenea, Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi, ne-a declarat că "sunt câteva evenimente ce marchează piaţa de publicitate în acest an", pe care le numeşte "o serie de mişcări". "Observ agenţii de media care fac super-promisiuni de preţuri şi mişcări de conturi mari fără pitch-uri. Iar anul nu s-a încheiat… Mi se pare cel puţin ciudat să nu îţi doreşti, ca şi client, să compari oferte şi să faci o alegere în cunoştinţă de cauză. Sper ca împreună cu alţi colegi din industrie să reuşim să echilibrăm piaţa şi să aducem înapoi un soi de decenţă", a încheiat acesta.
Totodată, Cosmin Rădoi, Managing Director la Graffiti BBDO, consideră că indus