Cu ocazia împlinirii unui deceniu de la preluarea producătorului auto de la Mioveni, şeful tuturor activităţilor grupului Renault în România, a vorbit cu Capital despre succesele şi „rateurile” mărcii autohtone din 1999 până acum. Capital: Care este suma investită de grupul Renault în România? François Fourmont: La nivelul 2009, valoarea investiţiilor realizate de grupul Renault în România se ridică la 1,5 miliarde de euro. Capital: Ce alte investiţii mai
Cu ocazia împlinirii unui deceniu de la preluarea producătorului auto de la Mioveni, şeful tuturor activităţilor grupului Renault în România, a vorbit cu Capital despre succesele şi „rateurile” mărcii autohtone din 1999 până acum.
Capital: Care este suma investită de grupul Renault în România?
François Fourmont: La nivelul 2009, valoarea investiţiilor realizate de grupul Renault în România se ridică la 1,5 miliarde de euro.
Capital: Ce alte investiţii mai sunt programate in viitor? Ne putem aştepta ca Renault să îşi crească sau sa reducă prezenţa în România?
François Fourmont: Printre investiţiile programate în viitor sunt cele asociate dezvoltării şi industrializării celui de-al şaselea model al gamei Dacia precum şi adaptărilor şi evoluţiilor celorlalte modele. De asemenea, proiectul de la Titu va rămâne o prioritate pentru grupul Renault. În ceea ce priveşte prezenţa Renault în România, aceasta se va consolida în perioada următoare. Prin amploarea şi diversitatea investiţiilor realizate în ultimii zece ani, România a devenit deja a doua ţară ca importanţă, după Franţa, din cadrul “Planetei Renault”.
Capital: Care este cea mai importantă realizare din istoria recentă a Dacia?
François Fourmont: Cea mai importantă realizare este transformarea Dacia într-un constructor modern de automobile, într-o marcă recunoscută internaţional. Dacia este în prezent cel mai dinamic constru