Compania Mitsubishi Fuso Truck & Bus, una dintre principalele companii de acest tip din Asia, a anunţat în această lună lansarea unei versiuni îmbunătăţite a camionului mediu Canter Eco Hybrid.
Cea mai nouă versiune aduce o eficienţă mai mare în ceea ce priveşte consumul de combustibil. Canterul hibrid face cu 11 km în plus pentru fiecare litru de benzină consumat. De asemenea, Mitsubishi Fuso a îmbunătăţit manevrabilitatea produsului prin optimizarea sistemului hibrid. Gamei hibride i-a mai fost adăugată o nouă versiune cu ampatament alungit.
Lansat în iulie 2006, Canter Eco Hybrid a fost vândut în 600 de unităţi.
Printre cele mai importante caracteristici ale noului Canter Eco Hybrid se numără o putere mai mare a motorului şi o îmbunătăţire a performanţelor în ceea ce priveşte consumul de combustibil.
Motorul 4M42 (T2) (cu o putere de 125 CP) a fost înlocuit cu recent dezvoltatul 4M42 (T3), un motor cu turbină cu geometrie variabilă ce produce 130 CP. Manevrabilitatea vehiculului a fost îmbunătăţită prin introducerea transmisiei automate INOMAT-II şi a optimizării sistemului hibrid.
Tot prin optimizarea programului de control a sistemului hibrid, economia de combustibil a fost îmbunătăţită cu aproape 11,0 km per litru.
În gama Canter hybrid au mai fost introduse noi versiuni. Astfel, acum este disponibil şi un vehicul cu un ampatament mai lung şi o cabină mai spaţioasă. De asemenea, modelele cu sarcină utilă de 2 şi 3 tone au şi ele oferte de configurare extinse, iar un vehicul DX care îndeplineşte noile reglementări din Japonia privind permisul de conducere (masă maximă admisă sub 5 tone) a fost recent adăugat gamei.
Noile modele sunt deja disponibile în Japonia, urmând ca în viitorul apropiat să ajungă şi pe restul pieţelor din Europa şi Asia.
Eforturile continue de dezvoltare în domeniul hibridelor fac parte din iniţ