Monica Mihai conduce Mamitzu Production, unde face emisiuni TV, iar de curând s-a implicat în producţia de reclame. A făcut radio, presă scrisă şi televiziune. După ce a „furat“ meserie de la Valeriu Lazarov, Monica Mihai l-a „părăsit“ pentru a-şi înfiinţa propria casă de producţie. Monica Mihai şi-a început colaborarea cu Valeriu Lazarov lucrând la „Surprize, Surprize!“ ca redactor şi a continuat ca producător general la „Academia Vedetelor“.
După ce a învăţat destul de multe de la cel pe care-l numeşte „omul care a adus divertismentul în România“, Monica şi-a făcut propria firmă, casa de producţie Mamitzu Production, unde a făcut emisiuni ca „Vreau să fiu vedetă“, „Folclorul contraatacă“, „Revanşa starurilor“. Cele mai multe emisiuni au fost difuzate de Antena 1, dar a avut contracte şi cu Kanal D şi Euforia TV.
La început, Mamitzu era formată din doi oameni, iar acum are peste 30 de angajaţi, în afara celor aproximativ 100 de colaboratori. Dacă în vremuri de criză alţi oameni de televiziune aleg să-şi reducă cheltuielile, ea se gândeşte să se extindă, drept pentru care se va muta într-un nou sediu, de trei ori mai mare, pe strada Ţepeş Vodă.
Asta poate şi pentru că, în comparaţie cu alţii, are mult de muncă într-o perioadă dificilă din punct de vedere economic. Ca o soluţie pentru depăşirea crizei, s-a implicat şi în producţia de reclame TV şi chiar în organizarea de evenimente, dar spune că anul acesta volumul de lucru e mult mai mare, iar bugetele sunt mult mai mici.
LAZAROV, SINGURUL EI COMPETITOR
Monica Mihai a început să lucreze în presă din 1986, când avea 15 ani. A făcut zece ani de radio, patru ani de presă scrisă, în paralel cu televiziunea, şi, din 1995, televiziune. Primul contact cu media l-a avut colaborând cu revista liceului Spiru Haret, „Vlăstarul“, unde făcea interviuri cu scr