În cei trei zeci de ani în care a lucrat la Agenţia CFR, Edith Mitru a vândut milioane de kilometri de călătorii de vacanţă sau de afaceri, pe şine, artere rutiere şi căi aeriene. Edith Mitru este vocea plăcută care-ţi dă detaliile călătoriei pe care tocmai ai achiziţionat-o de la Agenţia CFR (Căile Ferate Române). Este calmă şi răbdătoare şi chiar îţi face ziua mai bună dacă se întâmplă să ajungi la ghişeul cu plecări internaţionale, pentru un zbor spre plaiuri însorite, un drum cu autocarul ori o deplasare pe căile ferate prin Europa.
Lucru mare-i răbdarea
"Răbdarea este aici un lucru mare. Este o calitate necesară, dar, din păcate, nu o are toată lumea. Clienţii noştri sunt oameni de toate felurile, mai educaţi, mai needucaţi, mai inteligenţi, mai puţin inteligenţi. Trebuie să le explic toate detaliile călătoriei lor, pentru că, ajunşi într-o ţară străină, unii nu se descurcă, în special dacă nu cunosc limba. Aşa că eu le spun exact ceea ce au de făcut şi, pentru asta, am multă răbdare", explică Edith Mitru. Venite de la însăşi doamna Edith, aceste lucruri cam par laudă de sine, nu? Să vă spun de ce nu este aşa. Îmi amintesc că în urmă cu câteva luni m-am interesat de nişte variante de zboruri pe continent şi casiera de la plecări internaţionale mi-a explicat de-a fir a păr toate opţiunile, fără atitudinea pe care suntem obişnuiţi s-o primim de la funcţionari ori alţi prestatori de servicii. Casiera este Edith Mitru.
30 de ani casieră CFR
De trei decenii lucrează la Agenţia CFR şi spune că nu a existat în acest lung drum nicio răscruce. "Nu au fost momete în care să-mi doresc să fac altceva, să lucrez în altă parte", ne asigură Edith. Şi de ce să fi existat? "Este o meserie plăcută, variată. Sunt tot felul de situaţii, de provocări la ghişeu. Nu-i o meserie monotonă precum sunt altele, nu ai cum să te plictiseşti", co