Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator de cosmetice cu actionariat roman, a raportat pentru primele patru luni ale acestui an afaceri de 6,2 mil. euro, in scadere cu 12% in euro fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand a rulat afaceri de 6,9 de euro. Calculat in lei, cresterea este de 3%.
"Clientele isi restabilesc prioritatile in ceea ce priveste bugetul familial, dar nu renunta la ingrijirea personala si la intretinere", a declarat Mihaela Turdean, directorul general al Farmec. Cantitativ, Farmec detine putin peste 30% din piata cosmeticelor de ingrijire faciala, Gerovital contribuind cu 12,7%, potrivit informatiilor companiei. Brandurile companiei clujene concureaza cu produsele Elmiplant, detinute din 2007 de grecii de la Sarantis, dar si cu marci internationale cunoscute ca Nivea sau L'Oreal.
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator de cosmetice cu actionariat roman, a raportat pentru primele patru luni ale acestui an afaceri de 6,2 mil. euro, in scadere cu 12% in euro fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand a rulat afaceri de 6,9 de euro. Calculat in lei, cresterea este de 3%.
"Clientele isi restabilesc prioritatile in ceea ce priveste bugetul familial, dar nu renunta la ingrijirea personala si la intretinere", a declarat Mihaela Turdean, directorul general al Farmec. Cantitativ, Farmec detine putin peste 30% din piata cosmeticelor de ingrijire faciala, Gerovital contribuind cu 12,7%, potrivit informatiilor companiei. Brandurile companiei clujene concureaza cu produsele Elmiplant, detinute din 2007 de grecii de la Sarantis, dar si cu marci internationale cunoscute ca Nivea sau L'Oreal.