Un bucureştean susţine că piscina i-a fost adusă fără un sistem de filtrare a apei, care costă 2.500 de euro, şi fără scara de acces. Sursa: Răzvan Vălcăneanțu
Ciprian a cumpărat o piscină în valoare de 24.000 de euro de la „Maria Piscine” din Bucureşti. Era sfârşitul anului 2006. Doi ani mai târziu, a avut surpriza să constate că piscinei îi lipseşte un sistem de filtrare al apei care costă câteva mii de euro. Oficialii firmei susţin că piesa a fost livrată, dar că nu a funcţionat şi au promis că, în câteva zile, vor comanda una nouă şi vor rezolva problema. Reprezentanţii Autorităţii Naţionale pen tru Protecţia Consumatorilor averti zează că firma riscă o amendă de până la 30.000 de lei.
„Am aflat din întâmplare că lipseşte filtrul”
Acum două luni, Ciprian H. a aflat că piscina i-a fost livrată fără sistemul de filtrare a apei, deşi acesta era prevăzut în contract. „Am aflat din pură întâmplare de această problemă. S-au stri cat luminile la piscină şi am chemat pe cineva să mi le repare. A trebuit să scoată toată apa. Când totul s-a rezolvat, a umplut-o din nou. Apa era murdară şi l-am rugat să o cureţe. Mi-a spus că nu are cum pentru că lipseşte acest sistem”, povesteşte bucureşteanul.
El susţine că cei de la firma „Maria Piscine”, companie de la care a cumpărat piscina, i-au promis că o să comande sistemul şi în câteva zile o să-l aducă. Au trecut două luni de atunci fără să se întâmple nimic. „În această perioadă, am vorbit cu foarte mulţi angajaţi ai firmei. Într-una dintre discuţii mi s-a spus că nu mai au bani şi aşteaptă să încaseze de la alte lucrări ca să poată comanda piesa mea. Ceea ce nu mi se pare normal, din moment ce eu mi-am achitat toate obligaţiile faţă de ei”, spune, cu indignare, Ciprian.
Bărbatul susţine că un astfel de sistem costă, în funcţie de complexitate, între 2.500 şi 11.0