Bucharest Music Film Festival a prezentat recitaluri camerale, jazz şi proiecţii. E vară, e cald, toţi cei care doresc să-şi păstreze relaţia amicală cu viaţa culturală şi-ar dori ca aceasta să „iasă“ în aer liber. Ultimele săptămâni au demonstrat că această dorinţă poate fi împlinită destul de uşor, chiar şi în cazul muzicii clasice, care a deschis sezonul de vară la final de iunie, prin Bucharest Music Film Festival. Sezonul concertelor în aer liber se va încheia cu Piaţa Festivalului „Enescu” în septembrie, în acelaşi loc generos aflat în mijlocul Bucureştiului, în locul parcării dintre Biblioteca Centrală Universitară, Ateneul Român şi Muzeul de Artă al României, spaţiu în care publicul pare a ignora complet zgomotul traficului înconjurător.
În Piaţa „George Enescu”, pentru al patrulea an consecutiv, Primăria Bucureştiului a organizat prin ArCuB unicul festival în aer liber care îmbină prezentarea unor spectacole lirice filmate, cu muzica clasică interpretată pe viu.
Şi nu a fost doar muzică clasică, ci şi jazz, chiar deschiderea Bucharest Music Film Festival fiind girată de o renumită trupă pariziană, Cvintetul Florin Niculescu. Considerat de la începutul anilor `90 un reper al violonisticii de jazz din Franţa, Florin Niculescu a revenit după foarte mulţi ani pe scenele româneşti, uimind efectiv publicul prezent în piaţă prin virtuozitate şi prin repertoriul cald şi accesibil.
Probleme de sonorizare
Bucureştenii au putut asista în aceste zile la felurite recitaluri camerale, susţinute de nume mai cunoscute sau mai puţin cunoscute, precum Toma Popovici – pian şi Adrian Duminică – clarinet, remarcabilul tânăr pianist Theodor Dumitru, cuplul Maite Maruri – mezzosoprană şi Josu Okiñena – pian, Cvartetul A4 şi deja celebrul Romanian Piano Trio (adică Alexandru Tomescu, Horia Mihail şi Răzvan Suma). Seara final