Petru Iamandi, un gălăţean de 58 de ani, reclamă faptul că angajaţii companiei UPC i-au promis că îi vor rezilia contractul pe care îl avea cu Romtelecom, însă nu s-au ţinut de cuvânt.
Din această cauză a fost nevoit să plătească două facturi pentru aceleaşi servicii ambelor firme.
Iamandi a încheiat, la sfârşitul lunii februarie, un contract cu UPC, pe numele mamei sale, pentru servicii de internet, telefonie fixă şi cablu TV. „În acel moment aveam contract şi cu Romtelecomul, însă angajata UPC-ului, Simona Sârbu, m-a asigurat că se va ocupa ea şi de rezilierea contractului şi de portarea numărului de telefon, însă am fost păcălit de angajata de la UPC”, susţine Petru Iamandi.
După două săptămâni de la încheierea contractului, angajaţi ai Romtelecom au telefonat la mama lui Petru Iamandi pentru a confirma cererea de portare a numărului. I s-a comunitcat atunci că trebuie să anunţe personal dacă doreşte să renunţe la serviciul de internet.
ANPC: singura şansă - instanţa
Abia pe 20 martie, bărbatului i s-a spus că cererea de portare a numărului de telefon va fi rezolvată la sfârşitul lunii şi că va trebui să plătească Romtelecomului pentru serviciile de telefonie, dar şi pentru cele de internet. „Însă trebuia să achităm pentru aceeaşi perioadă şi UPC-ului cu toate că mama a beneficiat integral doar de internet şi TV. Telefonul a putut să-l folosească doar ca să sune nu şi ca să primească apeluri”, susţine bărbatul.
Reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului spun că fără probe nu pot soluţiona reclamaţia şi că singura şansă de rezolvare a problemei este instanţa. Firma UPC a refuzat să comenteze acuzaţiile, cu toate că am solicitat un punct de vedere de mai bine de o lună.
Notă
În fiecare zi de miercuri veţi putea citi, în pagina specială d