Românii interesaţi de vânzarea rapidă şi în condiţii bune a autoturismelor folosite pot apela la firme specializate. Maşina „din dotare” poate deveni o pacoste în această perioadă: costurile pe care le presupun unele modele ajung greu de suportat pentru românii loviţi în plin de criză. Sursa: MediafaxSursa: Mediafax
1 /.
Cei care doresc să vândă repede pot apela acum la comercianţii de autovehicule second-hand, interesaţi în ultima vreme şi de autoturismele aflate în circulaţie pe teritoriul României. Firmele pre feră în general schimburile de maşini (deja cunoscutul „buyback”). Există însă şi posibilitatea vânzării.
EVZ continuă astăzi serialul despre oportunităţile deschise de criza economică. Specialiştii din domeniu vă oferă câteva lecţii de supravieţuire în „jungla” pieţei auto din anul 2009. Dacă pentru cei care vor să scape de maşini există doar portiţe de salvare, pentru cei care-şi caută acum o maşină există oportunităţi în toată regula.
Decontul pentru „explozia” din anii trecuţi
Dezvoltarea pieţei de autoturisme second-hand rulate în România pare normală, după ce, în anii trecuţi, piaţa de automobile noi cunoscuse o adevărată explozie. Vânzările au scăzut mult între timp, maşinile cumpărate atunci „au împlinit” doi sau trei ani, iar proprietarii vor să scape de ele. Viitorii proprietari au şi ei avantaje: pun mâna pe o maşină înmatriculată deja în România şi scapă astfel de plata taxei.
Firmele nu se îngrămădesc deocamdată prea mult în această zonă: oferta de maşini din Germania este imensă. Sunt în general maşini de calitate, care şi-au făcut veacul pe drumuri mult mai bune. Dacă sunt bine întreţinute, maşinile rulate în România pot însă încerca să le „concureze”.
Evaluarea maşinii, posibilă on-line
Înainte de a demara procedurile de vânzare, autovehiculul tre