Noul motor de cautare al companiei Microsoft, Bing, a castigat cota de piata in prima luna de la lansare, dar inca se afla departe de a egala gigantul Google. Bing a preluat 8,23% din cautarile online din Statele Unite in luna iunie, comparativ cu 7,21% in aprilie si 7,81% in mai, inainte de lansarea noului motor de cautare, conform datelor oferite de firma de cercetare StatCounter. Google a pierdut foarte putin din cota sa de piata, aceasta ajungand la 78,48% de la 78,72%. Yahoo!, detinatorul celui de-al doilea motor de cautare, a crescut la 11,04% (dupa lansarea Bing) de la 10,99% (inainte de lansarea Bing). Cota de piata a motorului Bing a atins cea mai mare valoare in prima saptamana din iunie, la 9,21%. Rezultatele ar putea oferi sperante companiei Microsoft, care investeste masiv in serviciile online si refuza sa cedeze piata catre Google. "La prima vedere, o crestere de 1% in cota de piata nu pare sa acopere mult din investitia pe care Microsoft a facut-o in Bing, insa trendurile par a fi pozitive", a declarat Adohan Cullen, directorul general al StatCounter.
Noul motor de cautare al companiei Microsoft, Bing, a castigat cota de piata in prima luna de la lansare, dar inca se afla departe de a egala gigantul Google. Bing a preluat 8,23% din cautarile online din Statele Unite in luna iunie, comparativ cu 7,21% in aprilie si 7,81% in mai, inainte de lansarea noului motor de cautare, conform datelor oferite de firma de cercetare StatCounter. Google a pierdut foarte putin din cota sa de piata, aceasta ajungand la 78,48% de la 78,72%. Yahoo!, detinatorul celui de-al doilea motor de cautare, a crescut la 11,04% (dupa lansarea Bing) de la 10,99% (inainte de lansarea Bing). Cota de piata a motorului Bing a atins cea mai mare valoare in prima saptamana din iunie, la 9,21%. Rezultatele ar putea oferi sperante companiei Microsoft, care investeste masiv in servic