Înmatriculãrile de autovehicule noi sub mărcile Renault şi Dacia în Germania au crescut cu 96,9% în iunie, faţă de iunie 2008, la 27.613 unităţi, în timp ce piaţa germană a înregistrat un avans de 40,5%, la 427.111 unităţi, potrivit Oficiului de Înmatriculări Auto german (KBA). Cota de piaţă a Renault şi Dacia a fost de 6,5% în iunie, faţă de 7% în mai, plasând grupul francez pe poziţia a şasea în topul vânzărilor auto în Germania, la egalitate cu vânzări
Înmatriculãrile de autovehicule noi sub mărcile Renault şi Dacia în Germania au crescut cu 96,9% în iunie, faţă de iunie 2008, la 27.613 unităţi, în timp ce piaţa germană a înregistrat un avans de 40,5%, la 427.111 unităţi, potrivit Oficiului de Înmatriculări Auto german (KBA).
Cota de piaţă a Renault şi Dacia a fost de 6,5% în iunie, faţă de 7% în mai, plasând grupul francez pe poziţia a şasea în topul vânzărilor auto în Germania, la egalitate cu vânzările Audi, potrivit Mediafax.
La şase luni, înmatriculările Renault şi Dacia au crescut cu 47,6%, comparativ cu perioada ianuarie-iunie 2008, la 115.961 unităţi, faţă de un avans de 26,1% al pieţei germane, care a ajuns la 2,06 milioane de autovehicule.
Volkswagen, cele mai mari vânzări din Germania. GM, la pol opus
Volkswagen a raportat cele mai mari vânzări de pe piaţa germană în luna iunie, cu 93.118 autovehicule vândute, în creştere cu 52,1% faţă de iunie 2008 şi o cotă de piaţă de 21,8%.
Grupul german a fost urmat de Opel, cu o creştere de 56,1% a înregistrărilor auto în iunie, la 40.459 unităţi, respectiv cotă de piaţă de 9,5%, şi Mercedes, cu înmatriculări de 33.704 unităţi, cu 7,5% mai mult ca anul trecut, reprezentând 7,9% din totalul vânzărilor de maşini noi în Germania.
Pe poziţia a patra se situează Ford, cu 30.868 autovehicule, în creştere cu 40,9%, şi 7,2% cotă de piaţă, urmat de mărcile BMW şi Mini, cu vânzări