Producatorul japonez de electronice Sony a crescut cu 15% pe vanzarile de laptopuri in Romania, pe perioada ianuarie-mai, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. In cele cinci luni compania a vandut 1.100 de unitati, iar oficialii considera ca aceasta crestere se va mentine pana la finalul anului. Anul trecut, compania a vandut in total 6.000 de unitati in Romania, din cele 7.000 propuse, la un pret mediu de 1.200 de euro/unitate. "In trimestrul patru al anului trecut am simtit o presiune, dar nu ne-a afectat criza economica. Va urma o rebugetare la fiecare jumatate de an", a declarat Lia Burghelea, directorul de marketing pentru Europa Centrala si de Sud-Est al companiei. De asemenea, ea a mai spus ca Sony Vaio ar putea lua in calcul si extinderea vanzarilor pe online. In Romania, Sony Vaio are patru parteneri, respectiv Media Galaxy, Flamingo, Diverta si Sony Center.
Producatorul japonez de electronice Sony a crescut cu 15% pe vanzarile de laptopuri in Romania, pe perioada ianuarie-mai, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. In cele cinci luni compania a vandut 1.100 de unitati, iar oficialii considera ca aceasta crestere se va mentine pana la finalul anului. Anul trecut, compania a vandut in total 6.000 de unitati in Romania, din cele 7.000 propuse, la un pret mediu de 1.200 de euro/unitate. "In trimestrul patru al anului trecut am simtit o presiune, dar nu ne-a afectat criza economica. Va urma o rebugetare la fiecare jumatate de an", a declarat Lia Burghelea, directorul de marketing pentru Europa Centrala si de Sud-Est al companiei. De asemenea, ea a mai spus ca Sony Vaio ar putea lua in calcul si extinderea vanzarilor pe online. In Romania, Sony Vaio are patru parteneri, respectiv Media Galaxy, Flamingo, Diverta si Sony Center.