Orange, numarul unu pe piata locala de telefonie mobila, a investit in noul magazin online al companiei aproximativ 200.000 de euro, a declarat Andreea Belenes, online division manager al Orange Romania. "In prima zi de la relansarea magazinului am inregistrat 800 de comenzi", a spus oficialul Orange. Investitia companiei in online face parte din strategia France Telecom de a-si dezvolta puternic prezenta pe internet. "Exista un numar mare de clienti care sunt online, care isi incep procesul de cumparare online. Chiar daca pana la urma achizitia este realizata intr-un magazin traditional, este foarte important ca noi sa fim prezenti pe internet. Daca nu suntem noi acolo, va fi altcineva care ne va lua clientii", a spus Belenes. Ea a adaugat ca in acest moment, cand volumele de vanzari sunt mici pe online, eficienta operatiunilor este una mai mare in magazinele traditionale, dar, in timp. situatia s-ar putea inversa. "Daca vanzarile vor creste, atunci vom fi mai eficienti online, pentru ca nu vom avea costurile din magazinele traditionale, cu personalul, cu chiriile, cu comisioanele angajatilor". In acest moment 5 oameni se ocupa de magazinul online in cadrul Orange.
Orange, numarul unu pe piata locala de telefonie mobila, a investit in noul magazin online al companiei aproximativ 200.000 de euro, a declarat Andreea Belenes, online division manager al Orange Romania. "In prima zi de la relansarea magazinului am inregistrat 800 de comenzi", a spus oficialul Orange. Investitia companiei in online face parte din strategia France Telecom de a-si dezvolta puternic prezenta pe internet. "Exista un numar mare de clienti care sunt online, care isi incep procesul de cumparare online. Chiar daca pana la urma achizitia este realizata intr-un magazin traditional, este foarte important ca noi sa fim prezenti pe internet. Daca nu suntem noi acolo, va fi altcineva care ne