Grupul american Lear, unul dintre cei mai importanţi furnizori de piese auto ai General Motors şi Ford, a anunţat că urmează să declare falimentul şi să-şi reorganizeze operaţiunile cu sprijinul mai multor creditori şi deţinători de obligaţiuni, informează Mediafax. Lear a negociat, în ultimele săptămâni, cu principalii creditori şi deţinători de obligaţiuni, şi a obţinut de la aceştia o finanţare suplimentară de 500 milioane de dolari pentru restructurarea sub prote
Grupul american Lear, unul dintre cei mai importanţi furnizori de piese auto ai General Motors şi Ford, a anunţat că urmează să declare falimentul şi să-şi reorganizeze operaţiunile cu sprijinul mai multor creditori şi deţinători de obligaţiuni, informează Mediafax.
Lear a negociat, în ultimele săptămâni, cu principalii creditori şi deţinători de obligaţiuni, şi a obţinut de la aceştia o finanţare suplimentară de 500 milioane de dolari pentru restructurarea sub protecţia falimentului.
Falimentul, cel mai rapid şi eficient procedeu de relansare
Compania susţine că acest procedeu de relansare a afacerii este "cel mai rapid şi eficient" mod de a reduce datoriile în contextul crizei acute din industria auto.
Falimentul Lear va fi cel mai răsunător eşec al unui furnizor de componente auto din Statele Unite şi subliniază presiunea generată în această industrie de recesiune şi de falimentele General Motors (GM) şi Chrysler.
Grupul a anunţat, miercuri, că va declara "în scurt timp" falimentul, fără a preciza un program calendaristic pentru această operaţiune sau pentru reorganizarea care va urma.
Bani de la marile bănci americane
Împrumutul de 500 de milioane de dolari va fi acordat de un sindicat de creditori condus de băncile JP Morgan Chase şi Citigroup, iar creditul va putea fi convertit într-o linie de credit odată de furnizorul de piese auto finalizează restru