Firmele de leasing au inceput sa exporte o parte din masinile recuperate de la clientii care nu isi mai pot plati ratele, al caror numar a crescut foarte mult, in tari ca Franta, Germania, Austria sau Maroc, in conditiile in care pe piata locala vanzarile merg greu.
Impuls Leasing, a saptea companie de pe piata de profil, a inceput recent exportul de masini recuperate, cel mai bine vandute in Franta si Germania fiind autovehiculele Dacia Logan.
"Piata auto locala este in scadere, astfel incat am fost nevoiti sa gasim alternative de vanzare, iar una dintre ele este exportul. Primul export pe care l-am facut a fost in Austria, iar in scurt timp vom exporta in jur de 20 de masini in Franta, Maroc si Germania", afirma Razvan Diaconescu, directorul general al Impuls Leasing. Programul "Rabla" din Germania si Franta a crescut notorietatea Daciilor Logan, care au fost printre cel mai bine vandute masini, iar acum este in crestere cererea si pentru Logan second-hand.
"Cele mai cerute sunt Daciile Logan. Exista acum o piata noua pentru ele, pentru ca au fost descoperite in Franta si Germania odata cu programul "Rabla". Clientii din aceste tari s-au obisnuit cu aceasta marca si acum o cer si second-hand, chiar daca nu se adreseaza programului "Rabla". Este foarte buna ca pret si fiabila", explica Diaconescu.
El sustine ca numarul total de masini recuperate de firmele de leasing este de circa 10.000 de unitati, din care peste 500 apartin Impuls Leasing. "Daca luam in calcul parcurile auto ale firmelor de leasing (cu masini recuperate - n.r.), masinile intoarse la firmele de leasing operational si clientii care au anunturi de cedare a contractelor de leasing pe diferite site-uri, cred ca sarim binisor de 10.000 de masini."
Intrati pe www.zf.ro pentru a vedea in format video interviul cu Razvan Diaconescu.
Firmele de leasing au inceput sa