Prima dezbatere organizată de Primăria Cluj-Napoca a conturat câteva idei pentru organizarea „Zilelor Clujului” Ieri a avut loc prima dezbatere publică organizată de Primăria Cluj-Napoca pentru stabilirea „Zilelor Clujului”, dar şi a brandului de oraş. Majoritatea propunerilor celor prezenţi, profesori universitari, istorici sau scriitori, s-au alăturat uneia dintre cele două variante enunţate de Primărie, ca „Zilele Clujului” să fie organizate în luna mai ori în luna octombrie.
Dintre propuneri s-au remarcat perioada 1-10 mai, care să cuprindă atât Festivalul Internaţional „Lucian Blaga”, festivităţile de Ziua Europei, dar şi o posibilă devansare a Festivalului Internaţional de Film Trasilvania.
Avantaj pentru luna octombrie
Pentru luna octombrie s-au conturat o mulţime de propuneri, majoritatea căzând de acord pe mijlocul lunii în care se întorc studenţii la Cluj-Napoca.
În paralel s-au purtat discuţii şi pe seama brandului şi a logo-ului Clujului, primarul Sorin Apostu prezentând o serie de propuneri oferite gratuit de o firmă specializată. Dintre acestea, cel mai popular logo a fost o inimă „încununată” cu cele trei turnuri de pe stema istorică a oraşului, cu mesajul „Cluj - Transilvania trăieşte aici”, care încearcă să stabilească Clujul ca şi capitala Transilvaniei, un brand cunoscut deja.