Elmec Romania, distribuitorul Nike la nivel local, s-a extins in Constanta deschizand un magazin sub brandul sport, urmatoarele doua unitati urmand sa fie lansate in aceasta luna sub brandurile Miss Sixty & Energie si Folli Folie.
De la sfarsitul lui 2007, Elmec Romania, parte a grupului elen Folli Follie, a preluat si extins reteaua de magazine de bijuterii cu acelasi nume pana la patru unitati.
Investitia in amenajarea celor trei magazine este estimata la aproximativ 500.000 de euro, tinand cont de sumele plasate anterior pentru dezvoltare.
La nivel local, reteaua Nike numara 23 de magazine, doua magazine sho-in-shop si trei outlet-uri, brandul avand cea mai mare contributie la vanzarile totale ale Elmec Romania. Acesta a fost si motivul pentru care compania a prelungit contractul de distributie, pe care il are de 10 ani, pana in 2011.
Pe partea de fashion, Elmec detine 14 magazine monobrand, care se alatura altor sase unitati multibrand. Acestea comercializeaza marci ca Nike, Converse, Calvin Klein, Miss Sixty, Energie, Killah, Diesel sau Polo Ralph Lauren.
Chiar daca majoritatea jucatorilor din acest sector se plang de scaderea vanzarilor, lucru care i-a determinat sa renunte la planurile de extindere, distribuitorul elen de articole de imbracaminte si incaltaminte a continuat dezvoltarea in limita spatiilor disponibile.
La inceputul acestui an a investit peste jumatate de milion de euro in trei magazine, Miss Sixty, Calvin Klein Jeans si Pepe Jeans London, deschise in Republica Moldova pe 500 de metri patrati. Acest lucru nu inseamna ca nu a analizat rezultatele obtinute de magazinele existente, taind de pe lista pe cele neprofitabile. La inceputul acestui an, vitrina magazinului Miss Sixty de pe Calea Victoriei din Capitala a fost acoperita cu un anunt pentru inchirierea spatiului.
Elmec, care a terminat anul trecut cu a