A studiat medicina urmand o traditie a familiei si desi nu mai practica a ramas in industria farmaceutica la conducerea operatiunilor locale ale celui mai mare producator de insulina din lume, Novo Nordisk.
Bogdan Viasu a fost pentru scurt timp medic la tara, insa l-a atras mai mult piata farma, care era la inceput in 1996 cand s-a angajat la distribuitorul de medicamente Farmexim ca reprezentant de vanzari. A deschis filiala Farmexim de la Iasi, insa s-a gandit sa vina mai aproape de lumea medicala.
„Activitatea de distributie insemna foarte multa parte comerciala si mi s-a parut atractiv sa vorbesc despre medicamente, sa fac prezentari si sa intaresc relatia cu lumea medicala de care ma cam separasem. Astfel ca am devenit reprezentant medical. Nu mai era un job de management, nu mai aveam oameni in subordine, eram doar eu", spune Bogdan Viasu.
Pozitia de reprezentant medical l-a dus la Fournier, unde spune ca a invatat cum se promoveaza medicamente, perioada despre care vorbeste cu placere.
„A fi reprezentant medical insemna o selectie foarte dura. Erau sute de CV-uri aplicate la un singur post. Era o munca de elita. Medicii erau foarte entuziasti cand primeau reprezentantii medicali. Si noi eram foarte entuziasti si foarte orientati catre detalii stiintifice pentru ca era un flux de informatii asteptat de la reprezentantul medical", afirma seful Novo Nordisk.
Lucra intr-o echipa de sase-sapte oameni, iar dupa doi ani a fost promovat sales manager, pozitie din care coordona Bucurestiul si regiunea de nord-est.
Provocarea in industria farmaceutica a venit in 2001, in momentul in care a inceput sa lucreze pentru Bayer, iar compania isi relansa afacerea din Romania. A inceput ca director de marketing si vanzari.
„Tin minte ca aveam un produs antidiabetic pentru care am cautat o imagine cu niste coline peste tot in tara pa