Radu Timis, proprietarul producatorului de mezeluri CrisTim - care a rulat anul trecut afaceri de peste 90 mil. euro, l-a numit pe Radu Soare, fost director de marketing al diviziei de retail a grupului Rompetrol, pe pozitia de director de marketing si PR al grupului CrisTim.
Soare facea parte din echipa de marketing a grupului petrolier Rompetrol din anul 2004.
El il va inlocui pe Cristian Ungureanu, 41 de ani, cel care a lucrat in CrisTim de mai bine de zece ani, evoluand de la pozitia de adjunct al diviziei de livrare la director de distributie si director de marketing al grupului CrisTim, in 2005. Mandatul lui Cristian Ungureanu a inclus cresterea notorietatii marcii CrisTim, evaluata in 2006 de catre Brandient la 60 de milioane de euro.
"Eugen Ioana, cel care a indeplinit responsabilitatile pozitiei de director de marketing de la momentul plecarii lui Cristian Ungureanu pana la inceputul lunii iulie, va detine din aceasta luna pozitia de marketing manager", a declarat Camelia Cringus, directorul de resurse umane si comunicare al grupului CrisTim. Si Crangus a facut parte din echipa de management a Rompetrol, afacere dezvoltata de Dinu Patriciu, ocupand pozitia de vicepresedinte de resurse umane.
Schimbarile din managementul CrisTim au inceput in luna mai a acestui an, atunci cand Gabriel Alexandru, cel care a coordonat businessul CrisTim in ultimii cinci ani din pozitia de vicepresedinte al companiei, si Csaba Muzsnay, directorul de operatiuni, au decis sa paraseasca producatorul de mezeluri. Tot atunci, Radul Timis s-a intors la conducerea executiva a companiei, dupa aproape cinci ani in care doar a supravegheat afacerile companiei din functia de presedinte.
In ultimele doua luni, proprietarul CrisTim a facut atat schimbari la nivel de top management, cat si promovari interne. Astfel, Timis l-a recrutat pe pozitia de director