România nu are încă niciun parc de distracţii similar celor din Vest. Cei care nu vor să călătorească mii de kilometri în căutarea adrenalinei frumos ambalate au însă câteva alternative. Aqua Magic din Mamaia este, probabil, cel mai cunoscut parc de divertisment din România. Inaugurat în 2003, după o investiţie de circa cinci milioane de euro, el înregistra în 2007 un profit net de circa 500.000 de euro, fiind vizitat, în sezonul estival, de până la 3.000 de persoane
România nu are încă niciun parc de distracţii similar celor din Vest. Cei care nu vor să călătorească mii de kilometri în căutarea adrenalinei frumos ambalate au însă câteva alternative.
Aqua Magic din Mamaia este, probabil, cel mai cunoscut parc de divertisment din România. Inaugurat în 2003, după o investiţie de circa cinci milioane de euro, el înregistra în 2007 un profit net de circa 500.000 de euro, fiind vizitat, în sezonul estival, de până la 3.000 de persoane pe zi. Tot cu profil acvatic, Water Park din Otopeni a atras circa 180.000 de vizite în 2007 şi 210.000 în 2008. „Pentru acest an, se estimează 230.000-250.000 de vizitatori, pentru care am adus un nou tobogan Twister de 86 de metri lungime, am lărgit o piscină, am amenajat o sală de jocuri şi am renovat vestiarele şi toaletele“, anunţă Elena Todică, marketing executive Confort Group.
Tot lângă Bucureşti, mai exact într-o pădure din Butimanu, funcţionează, din 2006, Aventura Parc. Escalada în copaci pe diverse trasee, minigolful indienilor, traseul rutier pentru copii, cursele cu obstacole, numeroasele terenuri de joacă pentru copii au atras în 2008 peste 6.000 de vizitatori în complex. „În fiecare an am adăugat câte două noi atracţii, căci, fără o înnoire continuă, un parc de distracţii nu are şanse să reziste pe piaţă”, explică directorul parcului, Cristina Rebiere, menţionând că, faţă de 2008, numărul de vizitatori e