Comisariatul Regional pentru Protecţia Consumatorului a sancţionat hypermarketul cu 3000 lei
„Cine nu a auzit de Praktiker? Se laudă că ar fi lideri în piaţa denumită «Do-It-Yourself». Conceptul este simplu: cumperi produsele de la ei şi le asamblezi singur acasă. De ce să le cumperi de la ei şi nu din altă parte? Pentru că îţi oferă marfă de calitate, care se poate asambla uşor, aparent reducând costurile de achiziţie cu contravaloarea muncii de asamblare prestată de fiecare client".
Aşa îşi începe sesizarea Liviu Popa, un client al hypermarket-ului Praktiker. Sau fost client, am putea spune. Ulterior, după ce a achiziţionat mai multe produse din centrul comercial deschis în Constanţa şi şi-a pierdut câteva săptămâni cerând să-i fie respectate drepturile, şi-a schimbat total punctul de vedere. „06.06.2009 - mă duc cu soţia şi alegem un dulap produs de firma FORTISMOB SRL. La data respectivă nu conta firma care a produs acel dulap. Mergem frumos, facem comanda, achităm, aşteptăm să ni se întocmească formele pentru comanda de transport şi plecăm. Operaţiile acestea nu au durat mai mult de o oră. Primul semn de întrebare a fost atunci când am solicitat ca marfa să-mi fie livrată la o anumită oră, iar una din angajatele Praktiker, mi-a aruncat, înţepată (că deh, ea e angajată la Praktiker), un răspuns ferm: „Domnule, nu ne puteţi cere să vă aducem marfa la ce oră vreţi dumneavoastră!", povesteşte Liviu Popa. O săptămână mai târziu primeşte produsele.
„Pachetul era prost ambalat şi marfa era zgâriată"
„(...) vine marfa, aduc doi oameni, pe care îi plătesc din buzunarul meu şi încep să ducă pachetele. La primul nu am sesizat nicio problemă. La al doilea însă, din nefericire, m-am uitat împreună cu şoferul şi am văzut că era prost ambalat şi în interior marfa era zgâriată! Cum plătisem deja marfa şi plătisem deja mu