Reduceri, produse oferite gratuit şi aglomeraţie, acestea sunt cuvintele care definesc atmosfera de azi-noapte din cel mai mare mall de fashion din Bucureşti. Sute de maşini erau parcate în faţa mall-ului Băneasa Shopping City. Clienţii Night Shopping Party au fost în general tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 35 de ani.
Parcarea din mijlocul zonei comerciale Băneasa a fost suprasolicitată azi-noapte. Fie că veniseră să facă aprovizionarea, să-şi înnoiască garderoba sau să vadă un film, zeci de mii de oameni au trecut aseară prin Băneasa Shopping City şi Carrefour Băneasa.
Cea de-a patra ediţie a Night Shopping Party, noaptea în care reducerile la îmbrăcăminte, încălţăminte şi cosmetice sunt de la 20 până la 70%, s-a bucurat, aşadar, de un real succes.
Chiar dacă „maratonul cumpărăturilor“ a început la ora 18.00 şi s-a terminat la ora 2.00 , majoritatea clienţilor au ajuns după ora 21.00. Cele care s-au bucurat cel mai mult de cumpărături au fost fetele, chiar dacă pungile le puteai vedea în general în mâinile băieţilor care le însoţeau. Băieţii predominau la restaurantele de la parter sau la terasele din faţa mall-ului.
O mare parte dintre magazine aveau reduceri de cel putin 50%, însă cele mai scăderi de preţuri erau la branduri precum Zara, Ziggo, Tina R, Esprit, Motivi şi Pull&Bear, acestea fiind totodată şi printre mărcile preferate ale tinerilor.
De exemplu, la Zara o fustă putea fi cumpărată cu 79 de lei, mai ieftină cu 40 de lei decât iniţial, o cămaşă Ziggo era redusă cu 50%, putând fi cumpărată cu 110 lei, în timp ce la Pull&Bear găseai şi tricouri cu 29 de lei, mai puţin cu cel puţin 20 de lei decât preţul de bază.
Unii clienţi au venit chiar şi din oraşe îndepărtate sau au stat la coadă aproximativ o oră pentru a cumpăra hainele mai ieftine.
„Am aflat de la prieteni în urmă cu trei zile de acest l