Pasionaţii de bolizi unicat s-au întâlnit în acest sfârşit de săptămână la Cluj. Ma-şina folosită la filmările primei pelicule din seria "Fast and Furious" a fost expusă pe tot parcursul manifestării alături de Nissan 350z-ul campionul vitezei din Europa, Gabi Onofrei.
Competiţia în sine a vizat frumuseţea interioară şi exterioară a maşinii, capacitatea motorului, roţile, vopseaua dar a vizat şi stabilirea celei mai frumoase maşini prezentate în concurs. Toate acestea au fost tot atâtea categorii de concurs. Juriul a fost alcătuit din profesionişti ai tuningului auto, oameni care timp de cel puţin trei ani consecutiv s-au ocupat doar de tuning auto şi jurizări la diverse competiţii ale genului. Premiile oferite, alături de cupe şi diplome, au totalizat suma de 3.000 de euro şi s-au concretizat în accesorii şi alte bunuri utile oamenilor cu o asemenea pasiune.
OAMENI, MAŞINI ŞI PASIUNI. Mihai Bărbuş e fost pilot auto profesionist. Acum îl mai leagă de vechea lui profesie doar licenţa de odinioară, amintirile şi clubul de maşini tunate pe care l-a făcut în Cluj. Maşina lui "de club" şi nu numai, este un Opel Speedster. În lume există doar 10.000 de astfel de maşini, iar în România, doar două. "Media de vârstă a membrilor Clubului Sportiv Cluj Street Team este de 25 de ani. Nu ne putem compara cu Bucureştiul, targetul nostru este să fim şi să rămânem reprezentativi pentru regiunea Transilvaniei", explică Mihai Bărbuş. Ca să tunezi o maşină poţi investi de la 200 de euro, cât ar costa o jantă "mai specială" dar poţi ajunge la sume de sute de mii de euro. "The sky is the limit" (n.r. - până la ceruri), râde Mihai Bărbuş când vorbeşte de sumele ce ar putea fi investie într-o maşină. Una dintre surprizele şi atracţiile competiţiei a fost un Ferrari negru, tunat, o serie limitată a producătorului italian. "Există doar două Ferrari negre în Cluj.