Un bucureştean a dat în judecată firma Renault pentru că, deşi autovehiculul i-a ars la doar o săptămână după achiziţionare, furnizorul refuză să-i dea altul nou în schimb.
În urmă cu două luni, Constantin Tică, un bucureştean în vârstă de 46 de ani, a cumpărat un Renault Megane Sedane Prima, în valoare de 11.000 de euro. La doar o săptămână după achiziţionare, maşina a luat foc. Bărbatul cere un autoturism nou de la firma Renault Nissan România, ai cărei reprezentanţi refuză, susţinând că maşina nu prezintă urme de incendiu şi că poate fi reparată.
Fum şi miros de ars
„Am cumpărat maşina la sfârşitul lunii aprilie. Pe 7 mai, în jurul orei 18.00, în timp ce conduceam, am observat că de sub capota maşinii a început să iasă fum, moment în care am simţit şi un miros de ars în interior”, povesteşte Constantin Tică.
Se afla într-o coloană de maşini care se deplasa foarte încet. „Am încercat să deschid uşa, însă aceasta era blocată. Noroc că geamul era deschis şi astfel am putut să deschid portiera din exterior. Am ridicat capota, am decuplat bateria şi am încercat să sting flacăra cu extinctorul aflat în dotarea autoturismului”, afirmă bărbatul.
Au fost folosite trei extinctoare, dar flacăra nu a putut fi stinsă decât de pompieri. După care, spune Tică, maşina i-a fost tractată de un echipaj de la Renault Asistenţă şi dusă la service.
„În lipsa mea, autovehiculul a fost urcat pe rampă pentru a i se afectua o diagnoză cu Clip. Directorul service-ului, Adrian Rusea, mi-a spus că este vorba despre supraîncălzirea ambreiajului, dar că maşina este funcţională. A adăugat că procesul-verbal întocmit de cei de la Situaţii de Urgenţă e exagerat, deoarece un pompier n-ar avea cunoştinţe de mecanică auto pentru a putea emite o părere pertinentă. Apoi a apreciat că, mai mult ca sigur, e vorba de o proastă u