Proaspăt campion al Italiei, cu Inter, Cristian Chivu joacă pe o poziţie ofensivă pe terenul imobiliarelor din România. Cum se explică altfel înfiinţarea unei companii de dezvoltare imobiliară în plină criză? Dacă ai cash, acum este momentul să ataci. Pentru că şi-au asociat imaginea cu Casa Auto, dealer Mercedes, Cristi Chivu şi soţia sa, Adelina, au primit, zilele trecute, câte o limuzină, ambele în valoare de 200.000 de euro. Reprezentanţii dealerului nu au divulgat val
Proaspăt campion al Italiei, cu Inter, Cristian Chivu joacă pe o poziţie ofensivă pe terenul imobiliarelor din România. Cum se explică altfel înfiinţarea unei companii de dezvoltare imobiliară în plină criză? Dacă ai cash, acum este momentul să ataci.
Pentru că şi-au asociat imaginea cu Casa Auto, dealer Mercedes, Cristi Chivu şi soţia sa, Adelina, au primit, zilele trecute, câte o limuzină, ambele în valoare de 200.000 de euro. Reprezentanţii dealerului nu au divulgat valoarea contractului, însă specialiştii din industrie estimează că astfel de acorduri încheiate de Chivu cu diferite branduri, precum Adidas, Samsung sau Bergenbier, îi aduc câştiguri de aproximativ un milion de euro anual. „În câţiva ani, parteneriatele de imagine se vor apropia ca valoare de două milioane de euro, cam cât câştigă acum Gică Hagi“, a declarat pentru Capital Mihai Neguţ, managing partner la 4All Sport&Entertainment, responsabil de imaginea fotbalistului. Acesta consideră că cele patru contracte semnate până acum îi sunt suficiente lui Cristian Chivu. Pentru a evita o supraexpunere, fotbalistul şi consilierii săi au refuzat mai multe propuneri de asocieri de imagine.
Pe urmele lui Hagi şi Popescu
Chivu câştigă un salariu anual de circa 3,5 milioane de euro de la Inter Milano, aici nefiind incluse bonusurile. În acest sezon, Inter a cucerit titlul în Peninsulă, a ajuns în „optimi“ şi în Liga