"Un călăreţ în negru, o maşină de epocă, un telefon mobil, multă veselie şi o bere cu tradiţie. Trei epoci diferite şi o singură bere". Aceasta este povestea pe scurt a ultimului spot realizat de GMP, pentru a anunţa lansarea Serbărilor Timişoreana 2009.
"Spotul spune publicului povestea unei mărci care, de 300 de ani, se confundă cu berea de cea mai bună calitate şi care creează voie bună într-un stil autentic românesc. Sutele de personaje din spot, venite din epoci diferite, lansează fiecărui român o invitaţie la deja tradiţionalele Serbări Timişoreana, care se vor desfăşura în toată ţara pe durata verii", se arată într-un comunicat de presă al agenţiei de publicitate.
Mai mult, conform aceleiaşi surse, "conceptul spotului, ca şi al activărilor locale, este «Berarul Timişoreana vine în oraşul tău». Pentru prima oară, anul acesta distracţia propusă de Serbări acoperă trei epoci diferite: medievală, interbelică şi modernă. S-a filmat non-stop timp de o zi, ultimul cadru fiind filmat la răscrucea dintre zi şi seară, pe lumină naturală". Consumatorii aşteaptă evenimentele locale Timişoreana, care s-au deschis la Constanţa la 26-28 iunie. Serbările trec prin Craiova, Reşita, Timişoara, Satu Mare, Iaşi, Bacău şi se vor încheia la Buzău, la 14-16 august. De asemenea, trebuie menţionat faptul căorganizarea Serbărilor este asigurată de agenţia Mercury 360. "Un călăreţ în negru, o maşină de epocă, un telefon mobil, multă veselie şi o bere cu tradiţie. Trei epoci diferite şi o singură bere". Aceasta este povestea pe scurt a ultimului spot realizat de GMP, pentru a anunţa lansarea Serbărilor Timişoreana 2009.
"Spotul spune publicului povestea unei mărci care, de 300 de ani, se confundă cu berea de cea mai bună calitate şi care creează voie bună într-un stil autentic românesc. Sutele de personaje din spot, venite din epoci diferite, lansează fiecărui român o invi