Noul sistem de operare programat pentru lansare în octombrie este aşteptat să atenueze prăbuşirea vânzărilor pe retail ale filialei din România. Promovarea sa va fi fără precedent. Aflat deja în stadiu aproape final (Release Candidate) şi pus la dispoziţia utilizatorilor în cel mai amplu program de evaluare desfăşurat până acum, Windows 7, noul sistem de operare al Microsoft, va fi lansat pe 22 octombrie iar la câteva zile diferenţă va fi disponibilă şi varianta în limba
Noul sistem de operare programat pentru lansare în octombrie este aşteptat să atenueze prăbuşirea vânzărilor pe retail ale filialei din România. Promovarea sa va fi fără precedent.
Aflat deja în stadiu aproape final (Release Candidate) şi pus la dispoziţia utilizatorilor în cel mai amplu program de evaluare desfăşurat până acum, Windows 7, noul sistem de operare al Microsoft, va fi lansat pe 22 octombrie iar la câteva zile diferenţă va fi disponibilă şi varianta în limba română. Data anunţată este aleasă între două vârfuri tradiţionale de vânzări pe segmentul retail: începutul anului şcolar şi sărbătorile de iarnă, „tocmai pentru a da un impuls suplimentar vânzărilor“, spune Călin Tatomir, directorul general al Microsoft România. „Lansarea lui 7 va fi însoţită de cea mai mare campanie de marketing pe care am făcut-o vreodată“, adaugă acesta, fără a dezvălui sumele implicate.
Windows 7 gratuit
Noul sistem de operare, care a avut până acum recenzii favorabile atât din partea utilizatorilor, cât şi a specialiştilor, vine pe piaţă după eşecul de marketing şi comercial înregistrat de Vista, lansat la şapte ani după ediţia precedentă, Windows XP, şi care de abia după cel de-al doilea upgrade major (Service Pack 2) a ajuns stabil în utilizare şi îmbrăţişat de un număr mai mare de consumatori. În al doilea rând, Windows 7 trebuie să atenueze scăderea veniturilor companiei atât la n