Operatorii de cinema ridică miza pariului pus pe o piaţă cu unul dintre cei mai scăzuţi indicatori de intrare în sălile de vizionare şi investesc în segmentul care lipsea cu desăvârşire în România: IMAX şi Drive In. În 2008, în cadrul festivalului internaţional de film de la Cluj (TIFF), organizatorii au semnat un parteneriat cu Iulius Mall pentru ca spectatorii să poată urmări proiecţiile din propria maşină. Era prima tentativă de realizare a unui cinematograf Dr
Operatorii de cinema ridică miza pariului pus pe o piaţă cu unul dintre cei mai scăzuţi indicatori de intrare în sălile de vizionare şi investesc în segmentul care lipsea cu desăvârşire în România: IMAX şi Drive In.
În 2008, în cadrul festivalului internaţional de film de la Cluj (TIFF), organizatorii au semnat un parteneriat cu Iulius Mall pentru ca spectatorii să poată urmări proiecţiile din propria maşină. Era prima tentativă de realizare a unui cinematograf Drive In în România. „Ideea a prins foarte bine la public, şi rezultatul a fost peste aşteptările noastre”, au declarat reprezentanţii Iulius Mall. Iniţiativa a fost reluată în ediţia din 2009, de data aceasta noul Drive In fiind disponibil o săptămână. „Vă rugăm, potriviţi aparatele radio pe frecvenţa 95.6 FM“! Cei care se gândesc că această invitaţie îi trimite către un nou post de muzică se înşală. Este doar frecvenţa pe care se poate recepţiona coloana sonoră a unei proiecţii rulate la noul Drive In din cadrul Băneasa Shopping Center, inaugurat săptămâna trecută. Cinematograful în aer liber va funcţiona până la sfârşitul lunii octombrie.
Peste 70.000 de spectatori în primul an
Amenajarea lui (pe un teren de 25.000 de metri pătraţi), utilităţile, echipamentele speciale şi sistemul operaţional au presupus o investiţie de circa un milion de euro. Capacitatea sa este de 300 de maşini, iar preţul mediu al unui bilet se rid