Publicis şi Publicis Events a organizat aniversarea a 10 ani de reuşite comune ale Grupului Renault şi ale României.
În urma pitch-ului organizat de Grupul Renault Romania la sfârşitul lunii aprilie, Publicis şi Publicis Events au fost desemnate câştigătoarele proiectului aniversar, atât la nivel de creaţie, cât şi la nivel de implementare.
Evenimentul, care are loc la exact 10 ani de la semnarea contractului de privatizare a Dacia, a oferit celor prezenţi o experienţă multimedia inedită, întrucât set-up-ul galei a cuprins 2 ecrane uriaşe, pe care au fost proiectat un film consemnând principalele momente ale evoluţiei Grupului Renault în România între 1999 şi 2009.
Invitaţii - membri ai Guvernului, parlamentari, reprezentanţi ai autorităţilor naţionale şi locale, clienţi, furnizori, personalităţi din diverse domenii de activitate, ziarişti - au sărbătorit într-un cadru festiv această relaţie ce continuă să aducă zâmbete şi realizări pentru toţi românii. Mai mult, ei au avut ocazia să admire ultimele modele ale grupurilor automobilistice Dacia şi Renault, expuse în curtea Palatului Regal.
"Lucrând uneori şi în trei schimburi cu echipe tenace formate din profesionişti ambiţioşi, pasionaţi şi sufletişti, am simţit cu plăcere că pregătirea unui asemenea eveniment este floare la ureche. O floare carnivoră", declara Liviu Ion, Director Executiv de comunicare al Grupului Renault în România. În acelaşi timp, Gabriel Constantinescu, General Manager al Publicis Events, este de părere că "acest proiect vine ca o încununare a relaţiei noastre cu Grupul Renault". Publicis şi Publicis Events a organizat aniversarea a 10 ani de reuşite comune ale Grupului Renault şi ale României.
În urma pitch-ului organizat de Grupul Renault Romania la sfârşitul lunii aprilie, Publicis şi Publicis Events au fost desemnate câştigătoarele proiectului aniversar, atât la nivel