Caruta cu prosti care s-a rasturnat la Caracal a lasat urme si la Iasi. Aceasta este concluzia la care a ajuns Constantin Simirad, presedintele Consiliului Judetean (CJ) Iasi, nemultumit de modul cum s-a gandit proiectarea soselei de centura ce va trece pe langa municipiul Iasi. Simirad a sustinut ca nu este normal ca soseaua, proiectata sa treaca pe langa municipiu, sa intre si in oras. "Daca se facea o centura ocolitoare, trebuia realizata pe la Ciric si sa dea prin Tomesti. Era mai usor de realizat si mai putin costisitor. Nu stiu cine a gandit traseul actual, dar este foarte prost ales, nu se poate ca o sosea de centura sa intre in oras", a spus Simirad. Traseul soselei de centura cuprinde DN 28-Pacurari, continuand pe calea ferata Pascani- Iasi pe un pasaj superior, pod peste raul Bahlui, pe langa piciorul versantului Miroslava, soseaua intrand apoi in strada Cicoarei, continuand cu strada Arhitect Berindei- Calea Galata si Strada Tudor Neculai pana la Soseaua Nicolina (DJ 248). In urma cu cateva saptamani, Consiliul Local a aprobat trecerea din administrarea primariei in cea a CJ, tocmai pentru ca lucrarile sa poata fi continuate.
Caruta cu prosti care s-a rasturnat la Caracal a lasat urme si la Iasi. Aceasta este concluzia la care a ajuns Constantin Simirad, presedintele Consiliului Judetean (CJ) Iasi, nemultumit de modul cum s-a gandit proiectarea soselei de centura ce va trece pe langa municipiul Iasi. Simirad a sustinut ca nu este normal ca soseaua, proiectata sa treaca pe langa municipiu, sa intre si in oras. "Daca se facea o centura ocolitoare, trebuia realizata pe la Ciric si sa dea prin Tomesti. Era mai usor de realizat si mai putin costisitor. Nu stiu cine a gandit traseul actual, dar este foarte prost ales, nu se poate ca o sosea de centura sa intre in oras", a spus Simirad. Traseul soselei de centura cuprinde DN 28-Pacurari, contin